Proč u nás nakupovat?
Naše vize
Přirozená volba pro zákazníky(profesionály) i laiky v oboru.Naší snahou je poskytovat v oblasti strojního vybavení, nadstandardní řešení poskytovaných produktů a služeb klientům. Uvádět na trh profesionální nástroje, které využívají špičkové technologie.
Naše poslání
Naším posláním je zvýšit vaši konkurenceschopnost, prostřednictvím námi nabízených produktů a služeb. Ulehčit vaši práci protože: "Vaše starost je i naše starost".Naše hodnoty
Naše hodnoty jsou dány nepsaným Kodexem etiky, který máme při každém kontaktu s vámi zákazníky na paměti. 4 Základní pilíře našich hodnot tvoří:- Spolehlivost - dodržujeme vše, na čem jsme se domluvili s vámi zákazníky
- Poctivost - uvádíme správné informace u našich produktů a služeb. Chováme se poctivě.
- Bezpečí - u našich prodávaných produktů a služeb dbáme na bezpečnost budoucích uživatelů. Námi nabízené produkty prošly Evropskou zkušebnou.
- Korektnost - chováme se k našim zákazníkům uctivě a podáváme jim přesné informace o dodávkách produktů (či služeb)
Naše Inovace
Snažíme se vám nabízet novinky v oblasti strojního vybavení, které jsou profesionálními nástroji na celosvětové úrovni. K těmto produktům se snažíme inovovat veškeré služby, které vám nabízíme. Chceme vám ulehčit vaše nakupování, například prostřednictvím tohoto internetového obchodu. Inovace, jak v produktovém portfóliu anebo ve firemních procesech bude, pro nás důležitá, jako nástroj neustále zlepšování poskytovaných služeb pro naše zákazníky.Péče o zákazníka
Zákazníci jsou pro nás ti nejdůležitější. Ke každému zákazníkovi přistupujeme tak, aby nebyl jen prostředek našeho podnikání, ale cíl našeho podnikání. Při našem podnikání především dbáme těchto pravidel:10 zlatých pravidel péče o zákazníka
- Na prvním místě je ten, kdo nás živí
- Zákazník je především člověk
- Vztah se buduje komunikací
- Nejspokojenějším zákazníkem je "obskakovaný" zákazník
- Obraný val proti nájezdu konkurence se buduje z drobných kamínků
- Služby zákazníkům znamenají více než servisní zákrok
- K péči o zákazníka patří také přemýšlení za zákazníka
- Ztráta zákazníka je proces, který začíná ztrátou důvěry
- Nejlepším prodejcem je nadšený zákazník
- Investice do péče o zákazníka je investicí s nejvyšší mírou návratnosti